Verjaardagsweekend in Limburg

Standaard

Het ideale verjaardagscadeau voor een lief dat slecht slaapt: een weekend weg en ontspanning met een strik er rond. Zo gezegd, zo gedaan.

En willen of niet, ik hield alles geheim. (Mijn liefje houdt niet zo van verrassingen maar hij heeft de pech dat ik ze fantastisch vind.)

Bestemming: Limburg. Een iets natter Limburg dan gehoopt maar we hebben een fijn weekend gehad.

Beetje shoppen (Hasselt), beetje cultuur (C-mine in Genk), veel lekker eten (Preuverie!) en heerlijk geslapen (B&B Villa Curtricias).

Over de uitstapjes zal ik later uitgebreid verslag uitbrengen maar ik vraag me nu al af:

Hoe komt het dat je op hotel zoveel beter slaapt? Is dat echt omdat je op ‘reis’ meer ontspannen bent? Of slaap jij net minder goed op hotel omdat je dan je eigen warme bedje mist?

DSC_0004b (Small)

 

 

4 gedachtes over “Verjaardagsweekend in Limburg

  1. Samaja

    Ik slaap op hotel doorgaans iets minder goed dan thuis, al is het niet zo’n groot verschil. Het ligt ook aan mijn rug, thuis heb ik een aangepast bed en op hotel natuurlijk niet. Zo te zien hebben jullie een fijn weekend gehad :-). Ben benieuwd naar de uitstapjes!

Geef een reactie

