Happy stuff

Standaard

Ook blij dat het weekend voor de deur staat? Even op een rijtje wat mij allemaal blij maakt op dit moment.

  • Blij dat onze kat terug is opgedoken. Ze zat twee dagen opgesloten in de garage van de buurman.
  • Blij dat het lukt met de ‘Dagen zonder Boterhammen’.
  • Maar toch ook blij dat we vanavond pizza eten. Gezonde slaatjes vragen om tegengewicht.
  • Blij dat de maarteditie van het magazine UiT in Leuven naar de drukker kan. Dan kunnen we beginnen aan april 🙂
  • Blij dat wij niet meedoen met het Valentijngebeuren. Ik stuurde mijn liefje dinsdag een liefdesbrief. Gewoon zomaar. (Hij was ook blij.)
  • Blij dat we ‘bijna’ de sleutels krijgen van ons nieuwe nest.
  • Blij dat het alweer licht is als ik ’s morgens op het werk arriveer.
  • Blij met de zonovergoten middagpauze vandaag.
  • Blij dat ik weer wat spulletjes verkocht heb op tweedehands facebookgroepen. Die moeten al niet meer mee verhuizen.

12568966_830810337028716_189792371_nEn dus ook: blij dat het weekend is! Op het programma: een Griekse avond om de lokale voetbalploeg te sponsoren en misschien pak ik al wel wat spullen in. Wie heeft er nog verhuisdozen staan?

 

5 gedachtes over “Happy stuff

  1. Ja, weekend! Ik petste vandaag al een beetje, waardoor ik de komende dagen alleen maar kan genieten. Ik ga ook wat opruimen denk ik, veel te veel spullen waar ik niks (meer) mee doe. Hopelijk blijft het weer zonnig, ik krijg daar meer energie van 🙂

Geef een reactie

