Middagpauze in de Kruidtuin

Standaard

’t Is een zware week hier. Zo’n week met een vol hoofd en weinig tijd om even uit te blazen. Zo’n week waarin het absoluut noodzakelijk is om mezelf ’s middags te verplichten om naar buiten te gaan. Want pauzeren achter de pc … dat werkt niet echt.

Ik ging even uitblazen in de Kruidtuin. Vroeger mijn voortuin, nu kom ik er veel te weinig.

(Dat ik foto’s nodig had voor ’t werk gaan we even negeren …)

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

3 gedachtes over “Middagpauze in de Kruidtuin

  1. Samaja

    Wat een mooie plek! Ik geniet er ook van om tijdens de middagpauze een korte wandeling te maken. Jammer genoeg is dat niet in zo’n mooie groene omgeving. Nog even doorbijten en t is weekend 🙂 !

Geef een reactie

