Drie weken “Dagen Zonder Boterhammen”

Standaard

Sinds 1 februari doe ik van “Dagen Zonder Boterhammen“. Niet gemakkelijk! Maar we houden vol. (Ook het liefje doet mee.)

De slaatjes die ik ineenflans zijn best lekker. Ik heb zelfs al wat recepten van andere bloggers getest. -Jeej for me- Maar de namiddagdip ligt telkens op de loer. Gelukkig zijn het drukke dagen op ’t werk. Anders zat ik heel de namiddag koekjes te vreten.

Nootjes en kaas zijn niet voldoende om mijn honger te stillen. Een overschotje patatjes of pasta vult al meer.

Ook Take Away doe ik trouwens zonder boterhammen/broodjes. Vorige week at ik bijvoorbeeld quiche van bij Exki en een soepje bij Coup de Soup.

Tijdens het weekend las ik dan een kleine pauze in. De pistolets hebben gesmaakt!

 

 

 

5 gedachtes over “Drie weken “Dagen Zonder Boterhammen”

  1. Samaja

    Ik kan me inbeelden dat het niet gemakkelijk is om veel alternatieven te vinden. Toch lijk je daar goed in te slagen. Houden zo! Mij lukt dat aardig tijdens de zomer, maar in de winter heb ik veel minder zin in rauwkost en slaatjes en zijn de boterhammen weer alomtegenwoordig…

  2. Slaatjes vinden die genoeg ‘vullen’, dat lijkt me het lastigste. Maar zo te zien lukt dat bij jou behoorlijk goed! Misschien las ik ooit ook wel een Dagen zonder Boterhammen in, op voorwaarde dat ik af en toe nog een pistolet of sandwich mag eten 🙂

  3. Zorg ook dat je porties groot genoeg zijn. Ik prop mijn doos belachelijk vol groenten en als er over is, dan eet ik dat twee uur later op (want idd, de honger ligt altijd op de loer). Heb je al eens maaltijdsoep geprobeerd? Vult zeker ook!

Geef een reactie

