Verplicht vrijaf

Standaard

Gisteren had ik ‘verplicht’ een vrije dag. We hadden op de middag een afspraak bij de bank dus profiteerde ik ervan om de hele dag vrij te nemen.

  • Ik zette de wekker om 7u15 zodat ik nog wat tijd had om op te ruimen en besliste om 7u15 dat 8u15 ook een schoon uur is om op te staan op een vrije dag.
  • Ik maakte de kleerkast op mijn appartement leeg, vulde twee kartonnen dozen met oud papier, duwde handdoeken die nu eerder gebruikt kunnen worden als schuurpapier in de container en maakte nog wat keukenkasten leeg.
  • Ik ging naar de kapper omdat ik vond dat een verwennerij ook wel mocht en zei ‘ja’ tegen weetikwatvoorbalsem omdat ik niet wilde dat de kapster stopte met het masseren van mijn hoofd.

20160224_092622

Ik moest wel even wachten. Blijkbaar is de kapper op woensdagmorgen druk bezet

  • Ik bewonderde ‘onze’ Leuven Jazz-banners in de winkelstraat en kocht en passant bekers om soep in mee te nemen naar het werk.

20160224_103206

  • Ik at een chocolade muffin terwijl ik op de trein richting bank wachtte.

20160224_105729

  • De afspraak bij de bank verliep zoals gepland: ik heb meer handtekeningen uitgedeeld dan een popster op zijn retour.
  • Ik hing een half uurtje aan de telefoon met de schoonzus en keek naar een aflevering van De Mol. Ik ben terug mee beste vrienden en beschikbaar om complottheorieën te bediscussiëren. Maar ik heb eigenlijk geen verdachte …
  •  Ik speelde voor makelaar en deed een poging om het appartement van het liefje te verkopen. Of dat gelukt is, weet ik nog niet.
  • Ik bracht een blitzbezoekje aan mijn metekindje/mijn BFF en ’s avonds gingen we eten bij de schoonouders.

Mijn recupuren werden dus zeer zinvol besteed.

 

 

 

7 gedachtes over “Verplicht vrijaf

Geef een reactie

