Gekke immo-ontmoetingen

Standaard

Als alles goed gaat, wordt morgen de voorverkoopsovereenkomst (aka compromis) van mijn appartement getekend. Nu nog het appartement van mijn liefje verkopen en dan kan ik stoppen met makelaartje spelen.

’t Was een belevenis die bij momenten voor heel wat hilariteit zorgde (maar ook de nodige zuchten):

  • Geïnteresseerden die het hele appartement op handen en voeten doorkruipen terwijl ze op de tegels kloppen om de chape te controleren.
  • Immomakelaars die het woord ‘Neen’ echt niet begrijpen.
  • Mensen die een appartement met twee slaapkamers, terras, garage en staanplaats voor een auto ‘klein maar gezellig’ noemen.
  • Of de man die heel veel interesse had, meteen meubels, gordijnen en verlichting wou overnemen maar niks meer van zich liet horen.

En ook bankmiserie, papierwerk … Ik ga blij zijn als ik mijn avonden terugkrijg.

 

5 gedachtes over “Gekke immo-ontmoetingen

  1. Liese

    ja inderdaad, een huis (appartement in jouw geval) verkopen, het is een stresserende bezigheid. Ik zou het liever niet meer doen en hoop dat het niet meer nodig zal zijn ook!

Geef een reactie

