DZV-overwinningen

Standaard

Wie doet er mee aan Dagen Zonder Vlees? Lukt het? Ik doe ondertussen nog steeds van Dagen Zonder Boterhammen (en at vanmiddag groentesoep). Veggie eten is voor mij natuurlijk niet zo’n uitdaging maar ik zie het wel als een (permanente) uitdaging om andere mensen vegetarisch te laten eten.

Dat lukte vorige week zeer goed.

  • Vrijdag ging ik uit eten met de collega’s en iedereen bestelde een vegetarisch gerecht. Iedereen! (Ok, we waren ook maar met z’n vieren, maar ik vind dat toch een overwinning). We aten couscous en Marokkaanse mezze bij Toeareg in Leuven. Yummie!
  • Ook op de jaarlijkse eetdag van mijn oude basisschool was rekening gehouden met de vegetariërs. Ik at lekkere vegetarische lasagne. En de mama ook!
  • De dochter van mijn collega eet sinds kort vegetarisch maar miste echt lekkere hamburgers. Ik tipte The Lovinghut Veganerie. Ze was mij zeer dankbaar 🙂

Jeej me, jeej veggielovers!

2 gedachtes over “DZV-overwinningen

Geef een reactie

