Fotocursus Photogenx

Standaard

Vorige zaterdag waren het liefje en ikzelf terug te vinden in een aftandse parkeergarage. (Denk spinnenwebben, veel stof, afgebroken trapleuningen, buizen, kapotte ramen …) We speelden er voor fotomodel. Gelukkig hou ik wel van wat ‘mooi kapot’.

Roeland van Photogenx organiseerde een cursus ‘Portretfotografie’. Ik twijfelde of ik de cursus zelf zou gaan volgen en bleef maar twijfelen. Dus stelde ik me kandidaat als model. Op die manier kon ik meteen checken of de cursus iets voor mij zou zijn.

Acht cursisten kregen ons voor hun lens. Met de ene fotograaf klikte het natuurlijk beter dan met de andere. De ene had al wat meer ervaring dan de andere …

Het resultaat? Ook wisselend uiteraard. We zagen een selectie van de foto’s en er zit ook echt leuk materiaal tussen.

Binnenkort kunnen we er misschien eentje kiezen die we boven onze schouw kunnen hangen 🙂

12800345_974113729329882_5188509261904544389_n

3 gedachtes over “Fotocursus Photogenx

Geef een reactie

