Liefde is …

Standaard

We hebben weer een verhuis- en opruimweekend achter de rug. En dit keer heb ik twee heel erg moeilijke dingen van mijn liefje gevraagd ๐Ÿ™‚ Liefde is … samen verhuizen en samen dingen weggooien.

Het liefje deed op mijn vraag de helft van zijn cd-collectie naar de kringwinkel en hij haalde eindelijk zijn nieuwe kookpotten uit hun doos. Hij bewaart die potten al enkele jaren mooi in hun doos ‘voor het nieuwe huisje’. Nu staan ze dus in het nieuwe huisje en moesten de dozen eraan geloven van mij.

Verder geen rampen gebeurd ๐Ÿ™‚ ‘We like to move it, move it’

9 gedachtes over “Liefde is …

  1. Samaja

    O ja, zeer herkenbaar! Jullie doen dat precies goed, zo dat opruimen en verhuizen :-). Ik vrees dat het bij ons een gekibbel van jewelste gaat worden…

  2. Sarah

    chance, wij zijn de digitale toer opgegaan ๐Ÿ™‚ nog steeds veel muziek, maar die neemt alleen virtuele ruimte in beslag!
    ben benieuwd wat die kookpotten allemaal gaan produceren

  3. caroleke

    Muziek weg doen? NOT DONE! Op zijn minst een gelijk-gestemde ziel zoeken waarvan je persoonlijk weet waar ze zijn misschien? … En, wat heb jij in de weegschaal gelegd (weg gegeven) bij zo’n emo-moment? ๐Ÿ˜‰ Ik ruik alvast een heerlijk diner van Max zijn hand, nu jij moving-girl! Good shaking moves allebei (gemeend emoticon) hihi

Geef een reactie

