Slaapwel

Standaard

Vandaag is het ‘wereldslaapdag’. Komt goed uit want ik ben heel erg moe. We hebben de eerste nieuwsgierige bezoekers op onze nieuwe adres ontvangen, we hebben nog wat met dozen gesleurd en we hebben natuurlijk zoals steeds heel erg hard gewerkt.

Deze voormiddag had ik een vorming (van Mediaraven) over het meten van impact van social media. Op weg naar de workshoplocatie kwam ik dit bed tegen. Geen idee of het wat te maken had met de dag van de slaap maar ik vond het wel toepasselijk.

20160318_091144

Vanavond kruip ik sowieso veel te laat in mijn bed want straks is het algemene repetitie voor het concert van de harmonie morgenavond. Maar dit weekend staat er ook een relaxmoment op de planning. Benieuwd of ik in slaap val in het bubbelbad of de sauna.

 

4 gedachtes over “Slaapwel

  1. ik ben ook wel moe, maar dat heeft een heel andere oorzaak dan bij jou.
    Toch maar beter in slaap vallen in de sauna dan in een brubbelbad, Kris10! Lijkt me veiliger… 😉

Geef een reactie

