Eerst spanning, daarna ontspanning

Standaard

De generale repetitie van het lenteconcert van de harmonie vrijdag was rotslecht. Traditiegetrouw hebben we zaterdag dus een goed concert gespeeld. De concentratie die er vrijdag duidelijk niet was, was er zaterdag wel weer bij.

12072811_1325868670763919_350636880717113738_n

Na de spanning volgde de ontspanning. Een van de bongobonnen die we uit de schuif toverden, bracht ons bij Thermen Dilbeek. Op aanraden van Falderie. De kingsize bedden hebben we niet getest maar het wellnessgedeelte wel.

Zalig!

Jacuzzi, sauna, stoombad, (buiten)zwembad … en we hebben er ook nog lekker gegeten! Ik ben wel blij dat we vroeg in Dilbeek waren en dus naar huis gingen toen de massa arriveerde. Relaxen gaat toch iets beters als er nog niet té veel volk rondloopt.

dilbeek

’s Avonds heb ik me kunnen inhouden. Ik heb geen dozen meer uitgepakt en we hebben ons met thee en chocolaatjes in de zetel genesteld. Na de film hebben we het weekend afsloten met een slow in de living.

20160320_175342

 

Waarom zijn weekends zo kort?

9 gedachtes over “Eerst spanning, daarna ontspanning

  1. Samaja

    Dat is echt zo hé, van die slechte repetitie en goede show. Niet dat ik zoveel ervaring heb met die dingen, maar de paar keer dat ik aan iets meewerkte, ging het ook zo.
    Weekends zijn te kort en verlofdagen ook. Daar moet dringend iets aan gedaan worden ;-).

  2. Leuk dat Thermen Dilbeek jullie ook zo bevallen is!
    (Wij proberen inderdaad ook altijd niet te laat te gaan naar de sauna. Ik vind het toch altijd iets minder leuk als er teveel volk is…)

Geef een reactie

