Een grasmachine lenen

Standaard

Ooit al eens aan een tuinkabouter gevraagd of hij je een grasmachine kan lenen?

Ik wel πŸ™‚

En ik kreeg meteen vier keer “JA” te horen.

Nu we verhuisd zijn, hebben we een tuin. Zo eentje met gras. En dan heb je een grasmachine nodig als je dat wil afmaaien. Ik schreef me dus in op peerby en vroeg mijn buren of we hun grasmachine mochten lenen. Dat mocht dus!

De site werkt (nog?) niet fantastisch. Het lukt mij niet om aan te duiden wat ik te leen heb bijvoorbeeld maar een oproep lanceren lukt dus wel.

Volgende week volgt er misschien een artikel over mijn eerste keer gras maaien. πŸ™‚

149352-logo_tall_green_1_whiteBG-9313eb-medium-1416472960

6 gedachtes over “Een grasmachine lenen

  1. Leuk en handig!
    Ons grasmachien is kapot… Gelukkig zijn er nog ecocheques! πŸ™‚
    Lenen is misschien ook een optie… alhoewel… gaan jullie elke keer dat het gras moet worden afgereden bij de buren aankloppen of…?

    • Als het nu onze naaste buren geweest waren, was dat een optie geweest maar nu is het eerder een tijdelijke oplossing. Tenzij mijn naaste buren dit nu lezen en beslissen in te stappen in de deeleconomie πŸ™‚

  2. Schitterend initiatief vind ik dat. Wij gebruikten zo al een haakse slijper en hakselmachine, en leenden op onze beurt met veel plezier onze kampeerspullen en plooitafels uit.

Geef een reactie

