Lekker lang paasweekend

Standaard

Heerlijk toch die verlengde weekends! Het was een uurtje korter door de switch van winter- naar zomeruur maar het weekend was nog steeds heerlijk lang. Zo heerlijk dat ik weer begin te dromen over een parttime job.

Vrijdag stopte ik al ietsje vroeger met werken. De paashaas had namelijk zijn bezoek aangekondigd. Metekindje Marloes was zich de eerste keer echt bewust van heel het paasgebeuren en wij hadden voor het eerst een tuin. Dubbel feest! Ook broertje Arnaud kon de chocolade smaken en smeerde heel het boeltje in zijn haar. Eum triple feest?

1172974_202353443471956_862264183_n (Small)

Zaterdag vierden we Arnauds eerste verjaardag, met taart en bubbels, met buitenspelen in de zandbak en … nog meer chocolade.

Zondag leek Pasen erg ver weg (na een paasontbijt met nog meer chocolade) en vulden wij nog ‘enkele’ย kartonnen dozen (en pakten die ook weer uit). Ik heb er nog spierpijn van!

Maandag kreeg ik tijd cadeau om nog meer uit te pakken en op te rommelen. Ongelofelijk hoe gelukkig ik word van een opgeruimde dressing. We keken nog een filmpje en speelden een spelletje Kolonisten van Catan met weer een stel extra eters die ons huis van dichtbij wilden zien.

12932764_10154030719288134_2813068272780928149_n

Those are the days!

 

8 gedachtes over “Lekker lang paasweekend

    • Als de verhuis rond is en mijn appartement verkocht ga ik eens laten uitrekenen wat mij dat gaat kosten. En ik vrees ook dat ik dan al mijn werk gewoon op vier dagen zal moeten doen ipv vijf maar misschien is het dat allemaal wel waard ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

