Paaseieren rapen

Standaard

Ik had gedacht dat mijn metekindje nog wat te klein zou zijn om écht Pasen te vieren, met paashazen en eitjes enzo. Maar ik had haar duidelijk onderschat.

Ze haalt spontaan haar jas en schoenen als ze de eitjes in de tuin ziet liggen, zoekt en vindt paaseieren, begrijpt weeral veel meer dan je zou denken, zegt steeds vaker ‘neen’ en ‘mag niet’ als ik haar wil helpen (maar echt terrible two is ze niet, of het moet thuis zijn), ze vervoegt zelfs werkwoorden … Ik zal niet zeggen foutloos maar serieus als ze aan dit tempo voortdoet wordt ze professor taalkunde nog voor haar tiende verjaardag. #overdrijvenmagalshetgaatovermetekindjes #checkdieschattigestaartjes

De chocolade werd gesmaakt! Misschien zijn de paaseitjes al wel op ondertussen 🙂

4 gedachtes over “Paaseieren rapen

Geef een reactie

