“Paasvakantie”

Standaard

Ik heb deze week een paar dagen verlof. Zoals steeds zijn die dagen goed gevuld. Gisteren en vandaag stonden (weeral) in het teken van de verhuis. De laatste meubels zijn ladderliftgewijs verhuisd. Mijn boekenrek is geïnstalleerd. Nu mijn boeken niet meer in een kartonnen doos zitten, ga ik zeker terug meer lezen. Er is heel wat administratie in orde gebracht. Ook de wijkagente kwam langs en zag dat het goed was.

Pluim voor mezelf dat ik dit allemaal op 2 dagen geflikt heb. (En merci aan de helpers!) Dat betekent dat er nog vakantiedagen overblijven om vakantie te vieren.

Vanavond komen metekindje Marloes en Arnaud logeren, dus morgen wordt sowieso een leuke dag. Ik hoop dat de zon een beetje meewerkt want ik wil gaan kijken of de wekelijkse markt de moeite is en/of buiten spelen. Ik heb bellenblaas gevonden in een van mijn schuiven!

 

4 gedachtes over ““Paasvakantie”

Geef een reactie

