Snel een foto maken

Standaard

Klein ‘blond’ momentje hier …

Ik was aan het bellen met een vriendin toen ik in het oog kreeg dat de poes zich in de zetel had genesteld. Ze omarmde de knuffelbeer die daar lag met haar pootje. Zo schattig!

Daar moet ik snel een foto van maken! Ik rommelde in mijn handtas maar kon niet vinden wat ik zocht. Zelfs niet nadat ik ze helemaal had leeggemaakt. Lichte paniek …

Ondertussen is de poes al lang verhuisd. Weg fotomoment.

Ik hang op en besef … dat ik natuurlijk aan het bellen was met mijn telefoon. En als je aan het bellen bent, kan je je telefoon niet in je handtas vinden en kan je er ook geen foto’s mee maken.

Daarom heb ik dus nog altijd een compactje!

 

9 gedachtes over “Snel een foto maken

Geef een reactie

