Hallo relatietest

Standaard

We hadden nog een rek nodig om in de berging te zetten, eentje voor in het tuinhuis, een badmat, kapstokken om broeken op te hangen, opbergdozen die precies in de inbouwkast passen …

We gingen dus zaterdag naar IKEA. Wij durven dat 🙂

Het shoppen ging vlot, de (vegetarische) balletjes hebben gesmaakt. Er was veel volk maar waarschijnlijk niet meer dan op een andere zaterdag. Iedereen mag lachen met mijn lijstjes maar voorbereiding loont. Ik had al de afmetingen genoteerd en op voorhand al bekeken welke rekken we moesten hebben.

We kochten bijna niets wat niet op de lijst stond én we kregen alles makkelijk in de auto.

Maar toen moest de echte test natuurlijk nog komen. Het monteren. Toen bleek dat we rek 1 niet zonder extra tools in elkaar konden zijn, hebben we toch even gevloekt.

Twee van de drie ‘bouwpakketjes’ hebben we succesvol afgerond en we zijn heel erg blij met het resultaat.

En we hebben elkaar geen kopje kleiner gemaakt, ook een meevaller 🙂

7 gedachtes over “Hallo relatietest

  1. Samaja

    Zo’n dingen van IKEA in elkaar zetten, dat kan effectief een relatietest zijn. Wij krijgen altijd, maar dan ook altijd discussie. Ik doe het dus zoveel mogelijk alleen nu, maar soms heb ik de spierkracht van de echtgenoot nodig en gaat het toch weer verkeerd… Ik zie het vooral als een noodzakelijk kwaad ;-).

  2. Sarah

    haha, dat blijft echt terugkomen, de ikea relatietest, zalig!
    gelukkig hebben we dat al regelmatig gedaan en ook zonder kleerscheuren 🙂

    fijn om te lezen dat alles zn plaatsje zo stilaan krijgt 😉

  3. Haha, herkenbaar, bij mij was het ook met lijstjes te doen in de Ikea, en nog beter: met de schoonmoeder, het lief moest studeren, zo konden we geen ambras maken! En hij zette dan weer veel in elkaar samen met mijn vader. Ieder deed wat hij/zij goed kon dus, ideaal!

Geef een reactie

