Ons Huisje, wat anderen er van vinden

Standaard

Een dikke maand na de verhuis zijn er al heel wat mensen over de vloer geweest om ons huis te komen keuren.

Een bloemlezing uit de grappigste/meest onverwachte/vaakst gehoorde … reacties

  • Ik krijg hier meteen een vakantiegevoel
  • Dit is net een kasteel met een ophaalbrug
  • Ik vind het ‘zuiders’
  • Als jullie op vakantie gaan, wil ik wel komen huis- en katsitten
  • Amai zo groot
  • Ik loop hier verloren
  • Wat zat er nu ook alweer achter deze deur?
  • Ben ik hier al geweest?

Wij wonen er in elk geval graag! (En het is niet dat ons huis gigantisch is maar ’t is wel een beetje een doolhof)

Of er een échte housewarming komt? Ik weet het niet. Ik vind het eigenlijk best fijn zo, al die verschillende bezoekjes.

Wie komt er volgende week langs? 🙂

3 gedachtes over “Ons Huisje, wat anderen er van vinden

Geef een reactie

