Vier willekeurige weekbeelden #39

Standaard

Dit keer vier beelden die ik maakte om te delen op instagram maar uiteindelijk niet gepost werden. #fromthecuttingroomfloor zeggen ze dan in de hippe instagramwereld.

20160418_173111

Onze logeerkamer. Voorlopig staat er nog geen bed maar slapen op een matras op de vloer, dat gaat ook he. We testen dat woensdag uit.

20160421_165841 (Small)

Goed nieuws in de Metro. Dat zal ik morgen even testen. Dinsdag – zwemdag.

20160419_145639 (Small)

Zijn er nog mensen die dit een heel erg rare kleur vinden voor een gummibeertje? De beertjes werden uitgedeeld in het station (promostunt) en ik vind ze er heel erg onsmakelijk uitzien. Mijn collega’s vonden de kleur niet zo’n probleem en aten de beertje gewoon op.

20160424_172401 (Small)

Deze wilde ik gisteren posten terwijl ik op de bus aan het wachten was. Jammer genoeg staat dit bushokje in niemandsland. Geen internet, geen instagram.

Mij volgen op Instagram? Dat kan via @kris10ditjesendatjes. Volg ik jou nog niet? Laat mij weten waar ik je kan vinden op Instagram.

 

7 gedachtes over “Vier willekeurige weekbeelden #39

  1. in het nieuwe programma “over eten” op Eén werd over die kleurstoffen in eten gepraat. Bleek dat die er louter inzitten om het de consumenten naar de zin te maken. Ze hebben geen enkele invloed op de smaak.
    Blauwe beertjes of oranje smaken even goed (of niet)… 😉

  2. Altijd leuk, die foto’s dat de sociale media net niet haalden.
    Brengt me trouwens op een ideetje voor mijn blog! 🙂

    Ik vind die blauwe beertjes precies ook wansmakelijk. Maar blauwe voeding op zich is sowieso wat raar… dat zit er zo ingebakken, en dat blijft moeilijk vind ik!

Geef een reactie

