Opruimen met Mme Zsazsa

Standaard

Ik ben zwaar aan het aftellen naar een historisch moment. Vorige zaterdag zijn we weeral gaan opruimen op mijn appartement en hebben we weeral een bezoekje gebracht aan de kringloopwinkel. Laatste loodjes, here we come. Er moet enkel nog een fiets verhuisd worden en ik zoek nog een nieuwe eigenaar voor mijn eettafel.

Ik zou mijn toptips i.v.m. opruimen met jullie kunnen delen maar mme Zsazsa heeft gewoon een flowchart gemaakt. Dat kan ik niet beter dus deel ik dit schema graag met jullie.

26032651973_4cedf4a899_b

4 gedachtes over “Opruimen met Mme Zsazsa

  1. Amai dat is een geweldig schema. Dat moet ik dringend toepassen want ons huis ligt, ondanks het opruimproject met Marie Kondo vorig jaar, alweer vol rommel!

Geef een reactie

