Happy Stuff op een regenachtige dag

Standaard

Ik trap een open deur in als ik zeg dat ik waarschijnlijk niet de enige ben die genoeg heeft van de regen en de hagel. Het is bijna mei, de lente mag nu echt beginnen.

Maar omdat zeuren niet helpt –> een lijstje van mijn happy stuff van de afgelopen dagen.

  • de zingende buschauffeur
  • droge sokken
  • blij dat we vanavond een logeetje op bezoek hebben en dat mijn liefje heel erg lekker gaat koken voor ons
  • mijn gevulde brooddoos zodat ik deze middag niet door de regen moet richting broodjeszaak
  • fijne weekendvooruitzichten met een fotografieworkshop en veel muziek
  • een mooie zonsondergang zien vanuit de trein
  • 25 lengtes zwemmen aan speedtempo en nog steeds niet moe zijn
  • frietjes van de frituur (na het zwemmen …)

20160426_205053

9 gedachtes over “Happy Stuff op een regenachtige dag

  1. ai, hoe fout kan het zijn….frietjes na het zwemmen… 😛
    Zo’n fotografieworkshop zou ik ook wel ’s willen meemaken, maar met mijn huidige camera zou ik me ferm belachelijk maken

Geef een reactie

