The Theory of Everything

Standaard

Mijn liefje weet dat ik mijn rechterwenkbrauw optrek als ik een doos van bol.com zie arriveren. Hij doet natuurlijk wat hij wil met zijn centjes maar onze kastruimte is beperkt.

Volgens mij bestelt hij dus express playstationspelletjes samen met dvd’s die ik heel erg graag wil zien. (Maar niet per se hoef te hebben)

Gisteren keken we samen naar ‘The Theory of Everything’. (Gebaseerd op de memoires van Jane Hawking, ex-vrouw van wetenschapper Stephen Hawking.) De hoofdrollen worden vertolkt door Eddie Redmayne en Felicity Jones.

Geweldig goede film! (En er zaten er nog in de bol.com-doos)

Geef die man een Oscar! (Hij kreeg er al één)

Cinefielen hier aanwezig; speelt er nog iets interessants in de cinema? Ik heb een ticket dat nog geldig is tot half mei …

3 gedachtes over “The Theory of Everything

Geef een reactie

