Weekend XL

Standaard

Wat een heerlijk lang weekend weeral. Mei is toch een heerlijke maand. Volgende maandag is er weeral een feestdag. (En ik heb dan zelfs een volledige week verlof!)

Ik ben nu al helemaal in vakantiestemming. Vanmorgen had ik dus absoluut geen zin om te gaan werken. Maar hej, we zitten voor op schema, collega’s die ziek waren of op verlof zijn terug op post … Het komt helemaal goed!

Ondertussen kan ik nagenieten van het perfecte weekend. We deden twee uitstapjes, gingen shoppen (ik vond niks, het liefje 4 T-shirts, 2 hemden, een paar sletsen en een broek), gingen naar de film, speelden gezelschapsspelletjes, aten ijs en taart, aten buiten … en ik zette de laatste handtekening voor de verkoop van mijn appartement.

Alles behalve bloggen dus 🙂 Sorry daarvoor! Wat deden jullie dit weekend?

7 gedachtes over “Weekend XL

  1. Ik heb mijn nieuwe fiets uitgetest, reed voor een geweldig weekendje naar zee (neen, niet met diezelfde fiets ;-)), dronk (veel te veel) cocktails met mijn blote voetjes in het zand, kocht een nieuwe bikini (of 2 :-)) en genoot volop van… zààààlig nietsdoen! TOPWEEKENDJE! 🙂

  2. Sarah

    E. De eerste keer met haar 20 inch fiets op pad voor in totaal 9 km met een pitstop, wij kei fier! L. De eerste keer in zijn groot bed. Daarnaast zalig buiten spelen en eten, om dan de ijsjes niet te vergeten! Zalig, dat moeten we vaker doen…

Geef een reactie

