(Wereld)muziek en toch ook wat zon

Standaard

Ik had mij verwacht aan een uitgeregend weekend maar dat viel uiteindelijk dik mee.

Zaterdagochtend moest ik zelf een concertje spelen met de harmonie op de opendeurdag van Ganspoel. We zaten op de speelplaats van de school voor kinderen met een visuele beperking. Sommigen onder het afdak, anderen -zoals ikzelf- met de snoet in de zon. Tegen de middag zag ik dus al zo rood als een tomaat.

Nadien stond er nog meer muziek op de planning. Het Leuvense Wereldfeest is altijd fun. Wereldmuziek en wereldkeuken, gecombineerd met een blij weerzien met vrienden. Dat zijn 3 van mijn favoriete dingen samen. Het bleef droog tot 19 uur en op het moment van de plensbui stond ik droog (aan den toog …)

DSC08366 (Small)

Zondag ruimden we de allerlaatste spullen in het appartement van mijn liefje op. Vandaag wordt de akte verleden. Ook dat hoofdstuk kunnen we nu dus definitief afsluiten. Daar zijn we blij om hoor 🙂

Tijdens de regenbuien zondagavond dook ik in de zonnige Mallorcafoto’s en het fotoalbum is besteld. Dat is toch telkens weer een werkje … maar eentje waar ik achteraf heel blij mee ben/ga zijn. Dit moet een record zijn, we zijn nog maar een week terug.

 

4 gedachtes over “(Wereld)muziek en toch ook wat zon

  1. Wow, dat fotoboek heb je inderdaad rap gemaakt! Onze reis naar Nieuw-Zeeland is al meer dan een jaar geleden en de laatste foto’s (want het zijn drie boeken geworden), zijn nog altijd niet verwerkt…

Geef een reactie

