Middagpauzesport

Standaard

Ik ga nog steeds zwemmen met mijn sportmaatje(s). Maar als sportmaatje 1 binnenkort bevalt van een flinke zoon of dochter en als sportmaatje 2 dus oma wordt, voorspel ik nu al dat er van dat zwemmen niet meteen veel in huis zal komen.

Dus: alternatieven gezocht!

Ik dacht aan middagpauzesport. Ik kan zelf kiezen wanneer ik pauze hou en hoelang ik pauze neem dus niet zo’n dom idee. Bovendien heb ik dan ’s avonds tijd om leuke dingen te doen.
-Neen, sport is niet tof!- Gaan wandelen tijdens mijn middagpauze doe ik vaak, een ‘dienstfiets’ lenen voor een tochtje is ook een optie.

Ga jij ’s middags sporten?
Iemand nog suggesties? Of iemand zin om mee te gaan? Lichte sociale dwang werkt wel bij mij 🙂

 

13 gedachtes over “Middagpauzesport

  1. Ik probeer regelmatig een wandeling te maken tijdens de middagpauze, maar dat is al waar ik tijd voor heb. Jammer, want ’s avonds zie ik het vaak niet meer zitten om nog te sporten. Succes ermee alleszins!

    • Ik kan dus uiteraard wel rekening houden met jouw pauze :p Fietstochtje naar de Abdij van ’t Park ofzo? En daar dan een gezond slaatje eten in de lentezon. Als het ooit stopt met regenen …

  2. ik sport tijdens de week doorgaans in de namiddag, in het weekend vaak op zondagmorgen. Maar het slechte weer heeft al veel roet in het eten gegooid… 😦

  3. Ik doe het liefst vanal aan wandelen, elk weekend een tocht als het weer en onze agenda het toelaat. Joggen onder je middagpauze, is dat een optie? Ik probeer ook een wandeling te maken onder de middag, om aan mijn dagelijkse 10.000 stappen te raken, maar dat lukt niet altijd (zoals nu, verdomde regen).

Geef een reactie

