Babysitten is topsport

Standaard

We hebben een druk weekend achter de rug. Nochtans zijn we vooral thuis geweest. Het metekindje en de kleine broer waren op bezoek. Een weekend in (hoogte)puntjes:

  • De IKEAtrein is een megasucces. Ik herinner mij nog dat we in de kleuterklas bij juf Lisette ook zo’n trein hadden dus ik ben blij dat dat kleuterspeelgoed dertig jaar later nog steeds scoort.
  • Ook actueel speelgoed houdt kleuters bezig. Kleine broer werd even bij het liefje aan de pc gedropt zodat ik zeker was dat hij die 5 minuten niet op trapjes kon klauteren. Deze truc werkte ook niet langer dan 5 minuten. Jammer dat volwassen er langer mee bezig blijven :p
  • Ook broertje begint (verstaanbaar) te praten. Auto en poes waren de meest uitgesproken woorden van het weekend. Afgewisseld met een keertje ‘zusje’ ertussendoor. *smelt*
  • Eten dat die kinderen kunnen! Die eten evenveel boterhammetjes als ikzelf! Om van de bananen maar te zwijgen. Broertje is precies een minion. ‘Banana
  • Slechts 2 keer moeten opstaan ’s nachts en de twee kindjes hebben geslapen tot 7u30. Normaal ben ik op zondag dan al lang wakker. -Echt waar, geen sarcastisch mopje-

Zondagnamiddag had ik een beetje last van spierpijn. Zo’n weekend rondhossen met twee pagadders, dat is topsport!

3 gedachtes over “Babysitten is topsport

  1. Sarah

    zalig! ook het ikea keukentje blijft een topper hoor, fantasierijk spelen, zoveel beter dan al die i-toestanden 🙂
    al is zo’n schaduwspelletje wel veel leuker op de iPad dan op papier!

Geef een reactie

