Wereldburger

Standaard

Rode vlagjes, achteruitkijkspiegelhoesjes, de auto van mijn buurman heeft zelfs een duivelsstaartje. De voetbalgekte is weer in het land en iedereen voelt zich weer even Belg.

Ik niet, maar ik heb dan ook niets met voetbal.

En ik heb dit filmpje gezien. Heel benieuwd wat voor internationale wortels ik allemaal meedraag.

Ik durf wedden dat de EK-winnaar er sowieso tussenzit.

3 gedachtes over “Wereldburger

  1. ik volg het voetbal wel, maar zal weinig wedstrijden bekijken.
    Ook al ben ik niet zo optimistisch wat de kansen voor de Rode Duivels betreft, ik hoop toch dat ze ’t ver brengen

    • Ik ben het EK nu al meer dan kotsbeu. Ben blij dat ik er thuis redelijk van gespaard blijf en dat ook mijn collega’s niet echt voetbalfans zijn. Wel rustig in de Colruyt tijdens zo’n match van de Belgen :p

Geef een reactie

