Computer says no

Standaard

Zaterdag startte de ticketverkoop van cultuurcentrum 30CC. Ik was de gelukkige die met één druk op de knop alle tickets online mocht gooien. Ik ga niet zeggen dat er een slapeloze nacht aan vooraf ging want het systeem was getest en goedgekeurd maar het blijft toch een tikje stressy.

Er zit daar ‘buiten’ heel veel volk te wachten op tickets. Stressy ongeduldige mensen die absoluut tickets willen voor Kommil Foo -traditiegetrouw uitverkocht een uurtje na de start van de ticketverkoop-

Al die stress was uiteraard nergens voor nodig. Geen klachten, duizenden tickets verkocht -letterlijk- …

Technologie is zo’n plezierig iets als het werkt. 🙂

Want zondag -toen ik in de zetel lag te bekomen van al de stress en ervan uitging dat er nu toch echt niks meer kon misgaan- blokkeerde de ticketwebsite volledig.

Gevolg: een ontplofte mailbox op maandagmorgen. Oops …

8 gedachtes over “Computer says no

      • de interessantste voorstellingen zijn helaas tijdens de week, wat met mijn nachtwerk moeilijk gaat. Ik kan niet steeds verlof opnemen om een voorstelling te gaan bekijken hé…
        Maar voor Roland maak ik een uitzondering, en verder staat o.a. Raymond vh Groenewoud, Kadril en Major Tom (een ode aan David Bowie) op ons lijstje

Geef een reactie

