Wijlie weg

Standaard

Binnen twee weken hebben wij een weekje vakantie. Er staan bezoekjes van de elektricien en onderhoudstechnici op de planning. We moeten in de tuin werken en nog een doos met keukengerei dat wij niet meer gebruiken naar het SPIT brengen. (Tenzij iemand interesse heeft in een snelkookpan uit de vorige eeuw?) Niet echt mijn definitie van vakantiefun …

Als ik een week vakantie heb, wil ik toch ook een beetje écht vakantie vieren. En ik heb die boodschap zo vaak herhaald tot ook het liefje zin had in een citytrip.

Zaterdagmiddag maakten we er werk van. Ik profiteerde wat van de voetbaleuforie en nog voor de 3-0 op het bord stond, was alles in kannen en kruiken.

Binnen twee weken zijn we dus weeral weg 🙂 4 Dagen Lissabon!

Was jij ooit al in Lissabon? Laat dan de tips maar komen!

7 gedachtes over “Wijlie weg

  1. groot gelijk om er toch een weekendje tussen te persen.
    Lissabon ben ik nooit geweest, maar er is in elk geval al een blogger uit mijn lijst die er was. Zal ’s moeten zoeken…

  2. Ik ben er geweest!Weemoedige stad met veel oude glorie. Prachtig gelegen, met veel hellingen (makkelijke schoenen!). Veel boekhandels. En leuke houten trams. Oud Arabisch stadsdeel. Bezoek zeker ook de alternatieve LX-factory (op de weg naar Belem, afstappen onder de brugpijlers) met de beroemde ‘Ler Devagar’ en andere hippe pop-ups. http://bit.ly/1TcyQV5

  3. Zo’n staycation ik heb daar ook niks aan, ik begin dan allerlei dingen te doen in huis die anders blijven liggen. Veel plezier in Lissabon! Ik was er eens met het werk maar dat was slechts één dag, niet genoeg om alles gezien te hebben!

Geef een reactie

