Hete stenen

Standaard

Berichtje van mijn BFF. “Ik wil naar de sauna, ik heb echt nood aan een massage, maar mijn man wil niet mee.”

Meer is er niet nodig om mij te motiveren 🙂 Een paar telefoontjes later was het geregeld. Een uitje naar de sauna, met hot stones massage.

(c) Thermen 't Mineraal - want om evidente redenen nam ik zelf geen foto's :p

(c) Thermen ’t Mineraal – want om evidente redenen nam ik zelf geen foto’s

Dat ik van de ene naar de andere afspraak zou moeten spurten om te kunnen relaxen was een beetje ironisch. Vooral omdat ze onze afspraak toen we bij de sauna arriveerden ineens anderhalf uur verlaat bleken te hebben.

Ik ben in ieder geval helemaal ontspannen terug naar huis gegaan. Zalig! Missie geslaagd dus.

In een ver verleden deed ik eens van DIY-hot stones met platte stenen verzameld aan de Opaalkust en heet water maar het echte werk was duidelijk nog beter.

Ondanks dat er veel volk was in de sauna voelde het niet druk aan. Er zijn zoveel sauna’s, zwembaden en ligzetels bij Thermen Mineraal dat we vaak gewoon met z’n tweeën in een bubbelbad of sauna zaten.

Ik geef dus nu al graag een kerstcadeautip mee 🙂

Tip –> zomerpromo: na 17 uur is het twee voor de prijs van één. (inkom sauna)

 

 

9 gedachtes over “Hete stenen

  1. ik zou ook wel eens zo’n dagje wellness willen, lijkt me zalig
    jammer genoeg is vrouwlief daar niet zo voor te vinden, al vind ze een gelaatsverzorging zalig…

Geef een reactie

