Three is a crowd

Standaard

Ons valiesje staat klaar (We klokken af op elk 7 kilo, dus we kunnen nog gaan shoppen in Lissabon), ik ben blij dat ik een excuus heb om vroeg mijn bed in te kruipen (want we moeten opstaan om 3 uur en ik ben precies nu al moe) maar we hebben er vooral veel zin in. De Portugese zon zal onze batterijen wel opladen.

‘We’, dat zijn niet alleen het liefje en ikzelf. Er gaat nog een derde persoon mee op reis. Iemand die een speciale verjaardag viert en geen plannen heeft voor een groot feest konden we niet thuislaten he 🙂

We gaan dus met z’n drieën op stap. Niks te ‘three is a crowd’, de musketiers waren ook met drie.

Toch? Ging jij al eens met drie op vakantie? Was dat soms lastig? Of ging je zelf al eens met een koppel op reis en ergerde je je blauw aan handjes vasthouden en kissiekissie?

9 gedachtes over “Three is a crowd

  1. Met drie ben ik nog niet op reis geweest, maar vroeger ben ik als single wel vaak met een koppel op stap geweest (al was dat niet echt op reis). En ja, het is irritant als het koppel dan superverliefd doet en je er soms voor spek en bonen bijstaat ;-).

  2. Ben een paar keer met mijn “zus” en vriendin op citytrip geweest, maar dat is niet hetzelfde hé? Ik weet niet of ik het leuk zou vinden als ik met B op verlof ga. Ik hoop dat het superfijn wordt voor jullie, geniet van Lissabon en de vakantie!
    😀

  3. Sarah

    nog niet op vakantie, maar wel al op uitstap met een toffe griet 🙂 al moet jij dus beter kunnen inschatten of dat ambetant was of niet,,,

Geef een reactie

