Ik stond erbij en ik keek ernaar

Standaard

Het liefje had vandaag zijn eerste werkdag na onze week vakantie. Ik ben een van die Vlaamse ambtenaren dus ik had nog een dagje extra verlof. En dat tijdens de solden … Kindjes naar de crèche, mannen naar het werk. Tijd dus voor een vriendinnenuitje langs onze favoriete winkels.

De buit is mager maar het was plezant.

Tot we terug naar huis wilden vertrekken … Platte band … En uiteraard geen idee hoe we dat moesten oplossen. Gelukkig moesten we geen vijf minuten wachten tot er een sympathieke jongeman zijn diensten aanbood en op nog eens vijf minuten tijd de band verving.

Ik ga toch het programma van ‘Women@work‘ eens bekijken. Ik kan wel een workshop klussen voor beginners gebruiken. Jammer dat de sanitairworkshop al volzet is. Ik zal dus toch moeten wachten op de loodgieter om de lekkende wc te repareren.

Ben jij een handige Harry of Harriette? Of zou jij ook een hulplijn inzetten bij een lekke band?

7 gedachtes over “Ik stond erbij en ik keek ernaar

  1. haha, nee…ik heb geen hulp nodig voor een lekke band.
    Qua elektriciteit en sanitair probeer ik wel zelf te fiksen, maar een échte Harry ben ik nu ook niet. Als ik er echt geen doen aan zie, roep ik nogal snel een hulplijn in… 😉

  2. Ik heb de cursussen ‘autofixen voor dummies’, ‘sanitair voor dummies’ & ‘elektriciteit voor dummies’ achter de rug, maar aangezien mijn collega-cursisten veel minder ‘dummy’ (lees: beginneling 😉 ) waren dan ik, sta ik nog steeds even hulpeloos toe te kijken als ik met een probleem uit één van bovenstaande categorieën geconfronteerd word… 😦 Echt géén aanrader die snel-je-kan-het-àllemaal-in-3-lessen-klusjesreeksen!!

  3. Eerlijk ik zou waarschijnlijk de pechdienst gebeld hebben 🙂 🙂 Ik ben ook totaal niet handig, zo’n cursus zou mij dus ook zeker van pas komen.

Geef een reactie

