Dagje Pairi Daiza: mijn favoriete dierenfoto’s

Standaard

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Welk dierย is jouw favoriet?

14 gedachtes over “Dagje Pairi Daiza: mijn favoriete dierenfoto’s

  1. Ik hou van alle ‘grote katten’ en giraffen vind ik ook geweldig cool. En die koala zat een paar maanden geleden in exact dezelfde houding toen wij naar Pairi Daiza gingen ;-).

  2. Ik ben een grote fan van de stokstaartjes! ๐Ÿ™‚ Ze zijn superschattig met hun ‘brilletje’ en net zoals ik echte groepsdiertjes en helemaal in hun element als de zon van de partij is! ๐Ÿ˜‰

  3. Ik ben helemaal weg van beren. Ik ben dan ook vorig jaar speciaal voor de panda’s naar Pairi Daiza geweest, maar die zullen nu misschien niet zichtbaar zijn met die kleine? Hoe dan ook, mooie foto’s! Het verblijf van de tijgers in Pairi Daiza is trouwens wel erg mooi, vind ik ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

