Nieuwe kleren showen

Standaard

Als ik nieuwe kleren heb, wil ik die showen. Het liefst zo snel mogelijk. Als ik vandaag een dikke trui koop en morgen is het te warm om hem te dragen kan ik dat oprecht jammer vinden.

Het liefje niet. Eerst moeten zijn kleren uitgestald worden op de keukentafel zodat hij ze kan zien liggen en als ze nadien verhuizen naar de kleerkast blijven ze daar nog weken hangen. Weken, soms zelfs maanden. Hij vindt altijd wel een reden om de nieuwe aankoop nog wat langer in de kast te laten hangen. Vandaag is het te warm, misschien gaat het regenen,ย mijn schoenen zijn nog niet behandeld tegen regen en vuiltjes, toch wat chique om mee te gaan werken, niet chique genoeg …

We hebben nochtans een wasmachine ๐Ÿ™‚

Dat ik hem buiten kreeg met zijn nieuwe broek, hemd รฉn schoenen aan is een overwinning. (Ik negeer nu even de andere 3 nieuwe hemden, nieuwe broek en twee paarย nieuwe schoenen die hij nog langer heeft en die nog wel even in de doos zullen moeten blijven) Tegen de tijd dat hij al zijn soldenkoopjes effectief gedragen heeft zijn er al terug solden geweest.

Wat voor type ben jij? De show-off of de hamsteraar?

15 gedachtes over “Nieuwe kleren showen

  1. ik vind dat wel vreemd hoor, nieuwe kleren kopen en dan een hele tijd in de kast laten hangen…
    Is het duidelijk dat ik ook graag zo snel mogelijk nieuwe kleren wil aandoen?

    ๐Ÿ˜€

  2. Dat hangt ervan af, meestal trek ik nieuwe kleren snel aan, maar soms koop ik iets voor een speciale gelegenheid en vergeet het dan compleet. Zo heb ik onlangs nog een prachtig kleedje in mijn kast ‘gevonden’. Ook leuk natuurlijk ๐Ÿ™‚

  3. Ik wil mijn shopping-buit ook altijd zo snel mogelijk showen! ๐Ÿ™‚ Soms is mijn enthousiasme zelfs zรณ groot, dat ik met de spulletjes langs de kassa passeer om vervolgens opnieuw het pashokje in te duiken en in mijn nieuwe outfit de winkel buiten te wandelen! ๐Ÿ™‚ Geduld is duidelijk niet mijn sterkste eigenschap… ๐Ÿ˜‰

  4. Oh ik ben zoals je vriend. Ik kocht eind februari een bloesje met windhondjes en het is op 7 juli dat ik het de eerste keer droeg ๐Ÿ™‚ Ik heb altijd schrik dat mooi nieuwe spullen snel zullen verslijten als ik ze veel draag ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

