Dé vacature

Standaard

Lang geleden schreef ik een vacature in mijn zoektocht naar mijn ideale man. Dringend tijd om eens te checken of ik hem nu gevonden heb. (Op vraag van enkele vriendinnen, ik heb mijn checklist niet nodig om dat te weten)

13743535_231582380570314_909424849_n

Vacature: Zielsverwant (m/v/x)

o Personalia

  • 25+  check! (ook toen ik hem leerde kennen)
  • 1m65+ (=groter dan mezelf) check!
  • Single check!
  • Afgestudeerd/aan het werk/ beschikkend over een plan check!
  • Regio Leuven (en omstreken) –> Dat was oorspronkelijk Mechelen maar we zijn verhuisd ondertussen.
  • Houder van een rijbewijs B check!
  • Niet-roker check!

o Uiterlijk

Mister Perfect hoeft geen Brad Pitt te zijn. Ik ben namelijk geen Angelina Jolie. Een echte type heb ik niet. Ik word meestal verliefd op iemand die niet echt speciaal knap bevonden wordt. Ik val voor kleine gebreken. Een putje in zijn kin deed het vorige keer.

–> Geen putje in zijn kin maar hij lijkt niet op Brad Pitt. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij er niet goed voorkomt. 

o Karakter

Lief, attent, gevoel voor romantiek en humor, geduldig, zelfzeker, reislustig, kan goed luisteren maar ook goed babbelen.  check!

Heeft geen schrik om mij eens een ‘figuurlijke’ schop onder mijn kont te verkopen. check!

o Hobby’s

Muzikaal (zelf muzikant mag of op z’n minst een muziekliefhebber. Gevoel voor ritme is aangeraden) Hij speelt zelf geen muziek (meer) maar heeft wel gevoel voor ritme

Niet bijzonder sportief (dat ben ik ook niet) check!

Vooral geen voetbalfan (actief noch passief) bijna check, bij EK- of WK-toestanden of bij sommige matchen maakt hij een uitzondering. Een keer of drie per jaar moet dat kunnen.

Niet computerverslaafd, ik ben zelf erg genoeg Een kleine WOW-verslaving, maar het kon erger.

Houdt van gezelschapsspelletjes, op restaurant gaan, uitstapjes (van een theatervoorstelling tot een citytrip) check! Hij heeft soms wat aanmoediging nodig maar achteraf is hij altijd tevreden.

o Etc.

Geen mamaskindje (of maw krijgt geen koude rillingen van het woord ‘samenwonen’) check!

Heeft er geen problemen mee dat ik vegetariër ben check!

Kunnen koken is een pluspunt: zelf geen keukenprinses check!

Niet slecht he 🙂

8 gedachtes over “Dé vacature

Geef een reactie

