Terug in de tijd

Standaard

Een tijdje geleden was ‘About Time’ op tv. Een romantische film over de 21-jarige Tim die kan terugreizen in de tijd en op die manier zijn eigen leven kan veranderen. Hij gebruikt zijn gave vooral om aan een lief te geraken.

Dat lief wordt gespeeld door Rachel McAdams. Zij heeft het duidelijk voor tijdsreizigers want dit is al de derde die ze er eentje aan de haak slaat.

Wij namen de film op om eens te bekijken op een regenachtige zomeravond. Zo waren er wel enkele deze week …

Stel je voor dat je kon tijdreizen? Welk moment in je leven wil je dan nog een keertje meemaken? Of wil je liever terug naar een moment in de geschiedenis dat jij nog niet geboren was? 

Ik vind het echt moeilijk om 1 moment uit te kiezen.

10 gedachtes over “Terug in de tijd

  1. Hillechien

    En wat is jouw moment ? Ik zou het eigenlijk voor mij niet weten maar de tijd van de Egyptenaren zou mij wel kunnen bekoren gewoon om eens te kijken hoe ze die piramides bouwen.

    • Vind het heel lastig om te kiezen. Zien hoe ze de piramides bouwen is zeker interessant. Of eens naar de première gaan van een Shakespearestuk in the Globe. Of rondhossen in zo’n gigantisch kleed aan het hof van Versailles. Een kijkje nemen in de Middeleeuwen. Ofofofof …

  2. Ik wil zo weinig mogelijk in het verleden leven. Ik hoef niet terug, naar nergens. (Of misschien toch: dat eerste Prince concert dat ik ooit zag… Ik zou het nog wel eens willen herbeleven…)

  3. Ik vond het een mooie film…
    Mijn moment… ik weet welk een paar momenten in mijn verleden om terug te keren… maar dan eerder om de toekomst te veranderen in plaats van het nog eens te beleven.

  4. Oh daar fantaseer ik wel eens over, maar dan vooral om te weten hoe het in de geschiedenis er aan toe ging, liefst dan de Middeleeuwen maar wel als man 😀 In mijn eigen leven zou ik terug gaan naar het moment dat ik een studiekeuze moest maken, ik zou anders kiezen.

Geef een reactie

