Moezelweekend

Standaard

Mijn schoonbroer werd 40 en bij een speciale verjaardag hoort ook een speciaal verjaardagscadeau. We planden een verrassingsweekend.

Dit weekend zat ik in de Moezelstreek. Niet om wijntjes te proeven of een riviercruise te doen. De schoonbroer is nogal fan van Formule 1 en hij droomde ervan om op de Nürburgring te rijden. Die droom kan hij dus bij deze van zijn bucketlist schrappen.

PicMonkey CollageIk heb nog nooit zoveel Porsches en aanverwanten bij elkaar gezien! Hij sjeesde aan 200 km/u over het circuit en vond het fantastisch. Wij zijn blij dat hij nog heel is 🙂

We deden natuurlijk ook nog wat andere dingen. Uitslapen, kastelen bezoeken, flammkuchen eten, genieten van het prachtige weer … want van auto’s word ik niet echt warm vanbinnen. 🙂

Is racen wat voor jou? Of wil je graag eens een andere extreme sport proberen? De ‘gekste’ dingen ik al deed zijn zweegvliegen en meevaren met een luchtballon.

 

6 gedachtes over “Moezelweekend

  1. de Moezelstreek vind ik ook mooi, zijn er al enkele keren geweest
    Zo’n keertje op een racecircuit rijden zou ik ook wel willen. Ballonvaren deed ik ook al, en wat ik nog graag ’s zou doen is zo’n Bungee Jump, maar dan wel vanop een brug ergens boven een rivier

  2. Voor mijn 18e verjaardag kreeg ik een duo-parachutesprong cadeau. 🙂 Een échte verrassing want ik werd geblinddoekt in de auto gezet en wist niet waar we naartoe reden of wat we gingen doen… Het was een gewéldige ervaring, die door een collega-‘springer’ (zo met een camera op zijn hoofd) op beeld werd vastgelegd. Mijn geklungel in het filmpje, waar achteraf het liedje ‘Jump’ op werd gemonteerd, is hilarisch! 😉 En als ik nu, ruim 20 jaar later, datzelfde liedje op de radio hoor, giert het immens gevoel van vrijheid nog steeds door mijn lijf! 🙂

  3. Dat zou echt iets voor Zoetie zijn… elk jaar rijdt hij op het circuit van Zolder, gelukkig is hij geen wilde chauffeur maar rijdt hij ‘verantwoord’.
    Oh een ballonvaart hebben wij hier ook al gedaan, zou ik zeker opnieuw willen doen.

Geef een reactie

