Ringring

Standaard

Tijdens de zomer programmeert 30CC bij elke dag klassieke lunchconcerten in de schouwburg. Ik pikte al verschillende keren een concertje mee. Vanmiddag bijvoorbeeld het Wajd Ensemble. Traditionele muziek uit Syrië dus niet meteen wat wij linken aan het begrip klassiek maar wel ongelofelijk schoon.

DSC_0076b

Het is al de vierde keer dat ik mijn lunchpauze in de schouwburg doorbreng en meteen ook al de derde keer dat er tijdens het concert een gsm begint te rinkelen.

Dit keer tijdens een solo van de oed. (Dat ding rechts dat wat op een gitaar lijkt)

Ik word daar een tikje zenuwachtig van … Ik ben sowieso nogal antitelefoongeluiden. Daarom staat het geluid van mijn gsm altijd uit. Niet handig als je mij wil telefoneren en ik heb dat niet door. Maar ik zal nooit een oedsolo om zeep helpen.

4 gedachtes over “Ringring

Geef een reactie

