Ge moet ervan profiteren!

Standaard

Binnen een week zijn wij -zoals je ondertussen wel weet- op reis. ‘Weeral …’ is een van de veel gehoorde reacties. Of ‘Jullie hebben geld teveel zeker’. (Terwijl een reis niet per se veel hoeft te kosten. Logeren bij vrienden kost niks maar is wel heel leuk. Een last minute buiten het seizoen. Met de tent op stap …)

Ook vaak gehoord en meer mijn ding is de leuze ‘Ge moet ervan profiteren!’.

Zo vaak gaan wij toch niet op reis? Dit is nog maar de tweede reis van 2016. (Een weekend weg telt niet :p Zelfs een lang weekend niet.)

Ga jij vaak op reis?

7 gedachtes over “Ge moet ervan profiteren!

  1. Om eerlijk te zijn: nooit. (Weekends en lange weekends niet meegerekend.)
    Om al even eerlijk te zijn: moest ik een prachtreis winnen, ik schenk ze aan jullie. 😉 Reizen zegt mij/ons simpelweg niks.

    • Graag! Ik zal mooie reisverslagen schrijven dan 🙂 Wel gelukkig dat jullie er beiden hetzelfde over denken, stel dat mijn vriend niet graag op reis ging had ik echt een probleem!

      • Neen, eigenlijk niet, ik schiet dan in een verdedigende reflex door te zeggen dat ze al geboekt waren voor we het huis kochten. Maar eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn hé, tenslotte is het toch onze keuze hoe we ons geld spenderen.

  2. wij zijn dit jaar voor het eerst in drie jaar weer op reis geweest. (Los van lange weekends. Want dat doen we wel een paar keer per jaar) Maar we hebben al besloten dat we er niet nog eens drie jaar mee willen wachten voor we weer weg zijn… 😉

  3. Meestal doe ik 1 grote reis per jaar… En dat is een week of maximum 10 dagen. Ik ga wel eens helpen in het asiel in Tenerife voor 5 dagen maar dat is niet echt reizen. Ook ga ik regelmatig dogsitten in Diksmuide en ik zie dat wel als mini-vakanties.

Geef een reactie

