Metekindje #2

Standaard

Ze is er! Een meisje. Ik gokte juist. Drie weken vroeger dan verwacht … maar tiptop in orde. 49cm, 3.3 kg en ze heet Yara.

Speciaal te vroeg geboren zodat ik nog kon gaan kennismaken voor onze vakantie en speciaal op zaterdag zodat mama kon genieten van de koffiekoeken in het ziekenhuis op zondag. Is het geen braveke?

27 augustus is vanaf nu een zeer belangrijke datum in mijn agenda. Wist je dat de kortste oorlog ooit op een 27ste augustus plaatsvond? Een oorlogje van 38 minuten, tussen Engeland en Zanzibar. (Engeland won). Ik ook niet – dankuwel wikipedia.

Het is uiteraard een schatje. Ze heeft al heel wat zwarte haartjes, lange vingertjes en een expressieve snoet. Instant liefde!

DSC_0315c (Small)

Sorry dat ik jullie zo lang op dit nieuwtje liet wachten. Eerst kreeg oma de primeur om haar collega’s (= mijn ex-collega’s) in te lichten. En die lezen hier ook mee. *Zwaait naar de ex-collega’s*

 

11 gedachtes over “Metekindje #2

Geef een reactie

