Zweden: de foto’s

Standaard

Wat een verschil seg, de rust van de Zweedse bossen versus de berg taakjes die hier op mij ligt te wachten. En dan heb ik het niet enkel over mijn job maar ook over de was. Bijna klaar trouwens met die was!

Volgende taakje: het fotoalbum. We hebben een 1400 foto’s gemaakt. Ben benieuwd wanneer ik de tijd ga vinden om daaraan te beginnen. Ik heb alvast moeite om te stoppen met kijken naar al die mooie foto’s.

Het thema dit keer lijkt ‘mooie lucht’ en ‘water’. Geniet vooral mee! Wat is jouw favoriet?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

11 gedachtes over “Zweden: de foto’s

  1. Die foto van het Gimodamm meer is echt prachtig. Die zou ik direct bij mij thuis aan de muur willen :-). Al zijn ze allemaal mooi. Je zal er je werk aan hebben om uit al die foto’s te selecteren.

Geef een reactie

