Hard labeur en lekker eten

Standaard

Zaterdag was het rommelmarkt in Bertem. Vroeg uit de veren dus om centjes te gaan verdienen voor het goede doel. Elk jaar help ik mijn tante daar om Cambodjaanse spulletjes (juwelen, theelichtjes, portemonnees, …) te verkopen om SOID te steunen.

We hadden geen goede plek. Op een uithoek van de markt, ver weg van de hoofdstraat. Mensen moesten dus een omweg doen om naar ons kraam te komen kijken. De verkoop kwam traag om gang maar uiteindelijk toch wat verdiend.

Best hard werken zo’n rommelmarktje dus had mijn nonkel ’s avonds een heel goed idee. Uit eten bij La Cantina Italiana in Tervuren.

Ik ging vroeger naar school in Tervuren en het gebouw waar nu het restaurant is, was vroeger een garage. Serieuze switch! Maar eentje die ik absoluut ok vind. Hier komen we nog!

PS: Volgende zondag rommelmarkt in Huldenberg 🙂

 

Een gedachte over “Hard labeur en lekker eten

Geef een reactie

