Meter Globetrotter

Standaard

Vandaag is metekindje Yara al 1 maand oud. Het gaat snel! Binnenkort doet ze staartdelingen en spreekt ze Spaans 🙂

Die eerste maand heb ik eigenlijk grotendeels gemist door op vakantie te gaan. Ze is al naar Leuven kermis geweest! Maar ik maak dat goed hoor.

Vanavond vieren we samen haar vermaanddag en plannen we een eerste babysitmomentje. Dan kunnen de mama en papa eens een paar uur iets samen gaan doen. Of in hun bed kruipen, mag ook.

Ik vind kraamkost een briljant idee, maar jammer genoeg zijn mijn kookkunsten eerder beperkt. Mij doe je ook altijd plezier met eten. Zelfs zonder kinderen in huis. Gelukkig lukt boodschappen doen en babysitten wel. Ieder zijn kwaliteiten he 🙂

Maakte jij al eens kraamkost? Of kreeg je er al?

 

5 gedachtes over “Meter Globetrotter

Geef een reactie

