Wereldveggiedag 2016

Standaard

Zaterdag was het wereldveggiedag. Voor mij is het natuurlijk elke dag veggiedag maar op zo’n feestdag mag het eens wat meer zijn.

We hadden zaterdag geen tijd om iets speciaals te koken dus deden we zondag van wereldveggiedag. We haalden onze Hello Freshreceptjes nog eens boven en omdat we met een champignonoverschot zaten maakten we orzo met paddestoelen. Met pijnboompitten i.p.v. zonnebloempitten, met mozzarella i.p.v. kruidenkaasblokjes en met minder sla omdat die bijna op was. Minstens even lekker zo!

20161002_183245-small

En ja ik zeg ‘we’. Het liefje heeft dan wel gekookt, ik sneed de champignons dus ik verdien ook een klein applausje 🙂

Deed jij van wereldveggiedag dit weekend?  Wat stond er op het menu?

 

3 gedachtes over “Wereldveggiedag 2016

  1. Ik ben nooit zo mee met al die Wereld-whatever-dagen dus ook deze keer was ik niet op de hoogte… 😦 Maar ik vind veggie dik ok én ik heb een weekje verlof 🙂 dus dat halen we vanavond met veel plezier in! Op het menu: Risotto met pompoen, gele courgette, boschampignons, zongedroogde tomaatjes, ruccola én… massa’s Parmezaanse kaas! Buon appetito! :-p

Geef een reactie

