Shoppen in Antwerpen

Standaard

Het was duidelijk weer (te?) lang geleden dat ik nog in Antwerpen geweest was. Een aantal van mijn favoriete winkels zijn verhuisd of zelfs verdwenen.

Gelukkig was het shoppinggebeuren bijzaak 🙂 (en ontdekte ik nieuwe favorieten of oude favorieten op een nieuwe locatie)

Hoofdzaak van de dag: bijbabbelen met mijn bestie 🙂 (en schoenen kopen, maar dat is niet gelukt …)

dsc09542b

Uitspraak van de dag die we gaan onthouden:

‘Marloes lijkt steeds meer op u. Als ik hoor hoe koppig ze kan zijn in de klas moet ik denken aan hoe jij op school was.’

Nog geen drie jaar en de juffrouw weet wat ze wil. #thatsmygirl

5 gedachtes over “Shoppen in Antwerpen

Geef een reactie

