Kerst valt vroeg dit jaar

Standaard

 

Ik had nog maar net geschreven dat wij écht geen vakantieplannen meer hebben dit jaar of er zat al een uitnodiging in mijn mailbox. Onze vrienden in Frankrijk hebben een superleuke foto-opdracht binnengehaald (foto’s maken van een vakantieverblijf) en nu is er in die gîte toch wel ruimte voor extra volk zeker! ‘Of we zin hadden om een verlengd weekend naar Moulins te komen?’ Natuurlijk hebben wij daar zin in!

We maken er een winters kerstweekend van. Als je meer dan 600 km uit elkaar woont steekt het niet op een maandje 🙂 Dan kunnen we met onze foto’s ineens tonen dat Frankrijk niet alleen leuk is als de zon schijnt.

Wij vieren dus half november al kerst en de eerste kerstcadeaus liggen al klaar.

Wanneer begin jij aan je kerstaankopen?

5 gedachtes over “Kerst valt vroeg dit jaar

  1. Ik ga er toch ook in november al aan beginnen, al was het maar omdat het dan in de winkels een stuk kalmer is. Die zenuwachtige drukte vlak voor de feestdagen, daar blijf ik liever ver weg van.

  2. In de winkelrekken ligt ook al overal kerstdecoratie. En dat nog voor Sint is langs geweest. Eerlijk? Ik vind dat allemaal nogal vroeg. Al geniet ik van èn de sfeer rond Kerst (als het zover is) en het zorgvuldig uitkiezen en zelf inpakken van cadeautjes. Gewoonlijk is dit iets voor november. In elk geval wens ik jullie een mooi en gezellig Kerst-samenzijn daar in die gîte in Frankrijk binnenkort ;-).

Geef een reactie

