FoMO

Standaard

FoMO, de fear of missing out, ik vrees dat ik daar wat last van heb. Niet van de digitale versie. (Alhoewel ik best wat tijd doorbreng op instagram en facebook blijft dat voorlopig redelijk beperkt tot de werkuren. Het is dan ook een stuk van mijn job :p)

Ik heb last van de real life versie. Als er feestjes, etentjes en uitjes georganiseerd worden, ben ik er graag bij. Zo graag dat ik in november letterlijk nog een dag of twee,drie vrij ben.

In november staan het winterconcert op het programma (dus ook de bijhorende repetities), twee minivakanties, (familie)etentjes, een portie cultuur, een spelletjesavond, …

Vanavond ben ik uitgenodigd voor een meidenavond. Ik weet dat ik beter in mijn bed zou kruipen want ik moet zaterdag werken maar het knaagt … Ga ik hét etentje van de eeuw missen? Wie stel ik teleur als ik toch in mijn zetel kruip? Waarom zijn er niet meer uren in een dag?

Ik neem me nu al voor om wat te minderen in december maar met die feestdagen zit dat er niet echt in vrees ik.

 

5 gedachtes over “FoMO

  1. Misschien mis je wel hét dutje van de eeuw door niet in je bed te liggen! 😄 Trouwens ‘Nee zeggen tegen het ene is gewoon ja zeggen tegen iets anders’. Wijsheid uit de Flow 😉.

Geef een reactie

