Vier willekeurige weekbeelden #44

Standaard

20161102_162829

Mijn populairste instagramfoto sinds weken. Deze homemade ‘negerzoen’. Die kan ik de niet-instagrammers toch niet onthouden?

20161030_151402

Het is een wazig GSM-beeld maar hoe schattig is het dat metekindje Marloes en broertje Arnaud handjes vasthouden in de auto?

 

Het is gelukt, ik heb nieuwe schoenen gevonden. (Net op tijd, want nu het écht herfst wordt was ik bang om anders met natte voeten te moeten rondlopen.)

dsc09669-large

Ik stel voor dat je even niet op de rommel let en gewoon meedoet met het spelletje ‘Zoek de kat’.

6 gedachtes over “Vier willekeurige weekbeelden #44

Geef een reactie

