Vakantie in de herfst/winter

Standaard

De meeste mensen denken bij een vakantie in Frankrijk aan de zon en du pain, du vin et du boursin op een terrasje. En dat terwijl er ook veel te beleven valt in de herfst en de winter. De natuur is ook mooi in de herfst en het is vaak lekker rustig!

Dit weekend vierden wij een late Halloween en een vroege kerst, speelden gezelschapsspelletjes, genoten we van herfstkleuren,  en van Franse wijntjes bij het vuur van de kachel.

We verbleven samen met/dankzij de fotografen van Phot’Osmose in een knap gerenoveerde gîte in ‘Le hameau des damayots‘. De mooie foto’s volgen dus nog maar toch al een sfeerbeeld.

sfeerbeeld

En omdat ik nooit genoeg krijg van vakantie ga ik binnen een dikke week nog eens terug naar Frankrijk, naar het Domaine de Facaud in Zuid-Frankrijk, niet zover van Carcassonne. Also known as: de nieuwe verblijfplaats van mijn zus. (Dus niet speciaal om te gaan paardrijden, de paarden nemen nu vakantie.)

Huur jij weleens een huisje samen met familie of vrienden? Of ga je liever op hotel?

 

8 gedachtes over “Vakantie in de herfst/winter

  1. Huisjes zijn de leukste, maar dat we dat wel eens (willen) doen had je deze morgen vast al door 😉 voor tent vakantie voel ik me tegenwoordig al wat te stram en teveel gesteld op comfort 😉 hotel is duur en ik hou er niet van dat personeel komt opruimen. Ik voel me altijd zo bekeken :-p

Geef een reactie

