Kerst met katten

Standaard

Zo ongeveer een jaar geleden vonden we ons droomhuis. In maart zijn we verhuisd. Dat betekent dus dat de eerste kerst in ons huisje eraan komt.

De eerste keer dat er ruimte is voor een kerstboom. Zo’n echte met naalden, een plastic exemplaar, slingers, ballen … Het kan allemaal.

Maar we hebben ook twee katten rondlopen in dat droomhuis. En ik zou willen vermijden dat het de eerste en laatste kerst met kerstversiering wordt.

Een echte boom, een valse, iets modern en abstracts. We zijn er nog niet uit. Eigenlijk zou ik me beter eens bezighouden met het ophangen van foto’s of het uitpakken van de allerlaatste dozen. Ik ben niet eens een kerstmens šŸ™‚

8 gedachtes over “Kerst met katten

  1. henriette

    altijd katten gehad en altijd een echte kerstboom met breekbare dingen. Alleen met laaghangende ballen een enkele keer een probleem gehad, nooit een kat in de kerstboom gehad. Maar tja, wat bij een ander goed gegaan is, is geen garantie voor bij jullie. Succes met beslissen

  2. Mijn kat slaagde er een paar keer in de kerstboom (toen nog bij mijn ouders) om ver te krijgen. Ik ben niet zo’n kerstmens maar ik zou hier sowieso geen kerstboom moeten zetten met 2 katten en 3 honden die graag overal op en in springen šŸ™‚

  3. Al jaren een toren-hoge XXXboom, remember het verhaal van de mini en de grootste boom ;-). De poezen hier geen kik gegeven, zelfs mĆ©Ć©r… muisje op logies gehad onder de boom. Dus doen die gezellige naaldgeur, die 100den lichtjes, en niet te vergeten… de 100den pakjes! Dit jaar pas ik.

Geef een reactie

